Helgens planer: Åland

Hejsan hoppsan! Just nu packar jag min väska, för att jag och mitt lag kommer åka till Åland på cup under helgen! Jag kommer gå från skolan efter sista lektionen innan lunch som slutar 11.15. Vi kommer ha två AIK lag med i cupen, så håll tummarna på att jag, Fanny och Ebba kommer i samma.
Jag kommer inte kunna blogga så mycket under helgen, kan bli lite mobilblogg om internet fungerar där vi ska sova. Jag kommer göra lite inlägg påväg till finlandsfärjan.
Det var allt jag hade att säga just nu så jag antar att det blir ett.... HEEJDÅÅ OCH HA EN TREVLIG DAAG!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej! Sjjjukt snygg blogg! Sugen på länkbyte? :)

2012-02-05 @ 12:44:34
URL: http://ellaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0