NEW DRESS FROM HOLLISTER

Snabb redigering från Picnik.
Jag har som sagt köpt en klänning från Hollister idag. Jag bara älskar den och bekväm är den också. Helt underbar perfekt.
Det som jag egentligen skulle säga var att jag har varit ute på stan med Fanny och vi gick till gallerian. Utanför gallerian finns en McDonald's "restaurang" och vi åt där. Vi gjorde också en sjukt rolig video där och vi typ garvade hela tiden och alla runt om kring stirrade och trodde säkert att vi var galna. Kan redan berätta att vi både är och inte galna, lite av båda kanske. Efter vi var på McDonald's tog vi en stor härlig glass från ett yougurt-glass ställe i gallerian och den var supergod! Efter det åkte vi hem till migoch spelade in en liten del av en låt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0